OBSAH KURZU
Úvod do kurzu PR a Základní vymezení PR pojmů
Analýza současné situace, vlastních schopností a možností (SWOT)
Seznámení se specifiky jednotlivých komunikačních kanálů (médií) – Audiovizuální média
Textová média a sociální sítě
Sestavování komunikačního balíčku přímo na míru dle jednotlivých médií
Druhy PR
PR plán (výběr prostředků a komunikační mix, co, kdy, kde a jak prezentovat, hrubý harmonogram – média, eventy, sociální sítě, vlastní web, blog, druhy PR, eventy atd.)
Mediaplán (výběr témat, médií, rubrik, pořadů, sestavení databáze, podrobný harmonogram)
Komunikace s novináři – téma komunikace pro TK, briefingy a sociální sítě
Tisková zpráva 1 (Jak napsat tiskovou zprávu, aby jí novináři nesmazali bez čtení)
Audiovizuální komunikace a sociální sítě - fotografie, video a další návazná komunikace
Harmonogram, frekvence, styl a pravidla komunikace na vlastních webových stránkách, blogu, sociálních sítích (Facebook, Twitter, Vimeo, Youtube, Clubhouse, Instagram, Tik Tok aj.) 1
Harmonogram, frekvence, styl a pravidla komunikace na vlastních webových stránkách, blogu, sociálních sítích 2
Krizové PR (základy krizového PR – aneb Jak nic neříct, abychom nemuseli použít NO COMMENT, ale zároveň dali novináři to, co chce)
Jak se chovat v krizi a jak ji ustát
Akce pro veřejnost (soutěže, veletrhy a komunální akce, jak se zapojit do života v komunitě přirozenou cestou) Sponzoring – má pro nás smysl nebo ne? A mohu být sponzor, i když sám nic nemám?
Akce s novináři (kdy dělat a kdy nedělat tiskovou konferenci, briefing, snídani s novináři aj., co a jak akreditace novinářů na vlastní akce a příprava komunikace s nimi během a po akci)
Tiskový mluvčí – náplň práce, kompetence, jak být dobrým tiskovým mluvčím.
Přemýšlíte o PR agentuře? Kdy je vhodné využít služeb komunikačních agentur a zásady práce nimi
Evaluace kampaně (aneb jak pravidelně monitorovat, jestli to, co děláte, děláte dobře či ne)
KONZULTACE:
Tento kurz má pouze jednu závěrečnou konzultaci, kdy posíláte lektorovi celý soubor úkolů z kurzu. Jednotlivé konzultace k lekcím i mimo ně si můžete objednat ZDE (v instrukcích ke kurzu naleznete voucher na 20% slevu pro konzultace po dobu jednoho roku)
JAK STUDUJETE:
Kurz studujete v e-learningovém programu Moodle
Do kurzu máte přístup jeden rok po započetí studia
Lekce si můžete prohodit, kurz je však stavěn tak, že lekce na sebe volně navazují
Rychlost výuky si určujete sami: ideální je dělat jednu lekci týden, je ale možné nechat si na každou lekci až měsíc nebo naopak, máte-li volno, tak častěji
Studujete online tak, jak vám to vyhovuje – odkudkoliv a v jakoukoliv dobu
.
CO VÁM KURZ PŘINESE:
Kurzy jsou praktické. Učíme vás to, co v praxi využijete s osvědčenými tipy
Během studia si tvoříte portfolio