Již osmnáct let s námi můžete absolvovat kurzy:
  • Kreativního psaní
  • Žurnalistiky
  • Produkce a Projektového managementu
  • Kurzy Mediální výchovy pro učitele (DVPP)
  • Public Relations
  • a další...

Více o nás též na: www.otevrenamedia.com
Odběr novinek
ON-LINE KURZY > On-line kurz Public Relations

On-line kurz Public Relations

On-line kurz Public Relations
On-line kurz Public Relations
cena: 4950,-
Dostupnost: zboží skladem

Jak vést úspěšnou PR kampaň. Jak zajistit, aby se o vás v médiích mluvilo

OBSAH KURZU

  1. Úvod do kurzu PR a Základní vymezení PR pojmů

  2. Analýza současné situace, vlastních schopností a možností (SWOT)

  3. Seznámení se specifiky jednotlivých komunikačních kanálů (médií) – Audiovizuální média

  4. Textová média a sociální sítě 

  5. Sestavování komunikačního balíčku přímo na míru dle jednotlivých médií

  6. Druhy PR

  7. PR plán (výběr prostředků a komunikační mix, co, kdy, kde a jak prezentovat, hrubý harmonogram – média, eventy, sociální sítě, vlastní web, blog, druhy PR, eventy atd.)

  8. Mediaplán (výběr témat, médií, rubrik, pořadů, sestavení databáze, podrobný harmonogram)

  9. Komunikace s novináři – téma komunikace pro TK, briefingy a sociální sítě

  10. Tisková zpráva 1 (Jak napsat tiskovou zprávu, aby jí novináři nesmazali bez čtení)

  11. Audiovizuální komunikace a sociální sítě - fotografie, video a další návazná komunikace

  12. Harmonogram, frekvence, styl a pravidla komunikace na vlastních webových stránkách, blogu, sociálních sítích (Facebook, Twitter, Vimeo, Youtube, Clubhouse, Instagram, Tik Tok aj.) 1

  13. Harmonogram, frekvence, styl a pravidla komunikace na vlastních webových stránkách, blogu, sociálních sítích 2

  14. Krizové PR (základy krizového PR – aneb Jak nic neříct, abychom nemuseli použít NO COMMENT, ale zároveň dali novináři to, co chce)

  15. Jak se chovat v krizi a jak ji ustát

  16. Akce pro veřejnost (soutěže, veletrhy a komunální akce, jak se zapojit do života v komunitě přirozenou cestou) Sponzoring – má pro nás smysl nebo ne? A mohu být sponzor, i když sám nic nemám?

  17. Akce s novináři (kdy dělat a kdy nedělat tiskovou konferenci, briefing, snídani s novináři aj., co a jak akreditace novinářů na vlastní akce a příprava komunikace s nimi během a po akci)

  18. Tiskový mluvčí – náplň práce, kompetence, jak být dobrým tiskovým mluvčím.

  19. Přemýšlíte o PR agentuře? Kdy je vhodné využít služeb komunikačních agentur a zásady práce nimi

  20. Evaluace kampaně (aneb jak pravidelně monitorovat, jestli to, co děláte, děláte dobře či ne)

KONZULTACE:

Tento kurz má pouze jednu závěrečnou konzultaci, kdy posíláte lektorovi celý soubor úkolů z kurzu. Jednotlivé konzultace k lekcím i mimo ně si můžete objednat ZDE (v instrukcích ke kurzu naleznete voucher na 20% slevu pro konzultace po dobu jednoho roku)

 

JAK STUDUJETE:

  • Kurz studujete v e-learningovém programu Moodle

  • Do kurzu máte přístup jeden rok po započetí studia

  • Lekce si můžete prohodit, kurz je však stavěn tak, že lekce na sebe volně navazují

  • Rychlost výuky si určujete sami: ideální je dělat jednu lekci týden, je ale možné nechat si na každou lekci až měsíc nebo naopak, máte-li volno, tak častěji

  • Studujete online tak, jak vám to vyhovuje – odkudkoliv a v jakoukoliv dobu

.

CO VÁM KURZ PŘINESE:

  • Kurzy jsou praktické. Učíme vás to, co v praxi využijete s osvědčenými tipy

  • Během studia si tvoříte portfolio

  • Každý, kdo kurz úspěšně absolvuje, získá certifikát (kurz je zakončen testem, který je nutno splnit na 80%, je však možné jej složit na tři pokusy. Můžete se tedy vrátit k prostudování jednotlivých lekcí a poté test znovu absolvovat)
    • Každý student kurzu získá automaticky roční členství v Klubu Otevřená Média (výhody např. PRESS karta pro absolventy žurnalistiky nebo 20% sleva na jakýkoliv další kurz z naší nabídky či individuální konzultaci s lektorem aj.). Členství začíná běžet dnem studia.

   



Medialni centrum také doporučuje:

2200 Kč
On-line kurz kreativního psaní pro ty, kteří mají nápad a chtějí napsat knihu nebo scénář
1950 Kč
I vy můžete fotografovat jako profesionál - stačí se naučit pár základních pravidel a pak už jen trénovat. Naučíme vás jak dělat reportážní fotku, kterou můžete využít na zachycení atmosféry jakékoliv akce či studiově vypadající portrétní fotky.
4950 Kč
Dělejte nezapomenutelné reportáže i čtené blogy. Poznejte, jak fungují média. Žurnalistika a publicistika v tradičních i nových médiích ve 22 lekcích. Každá obsahuje video, studijní materiál a úkol. Naučíme vás, jak psát čtivé články a zajímavé titulky, k


Dotaz na prodavače ohledně zboží





Copyright © 2005-2021 SeeMedia z.s. | Mapa webu | Doporučujeme: eshop zdarma eshop zdarma | administrace webu