Již osmnáct let s námi můžete absolvovat kurzy:
  • Kreativního psaní
  • Žurnalistiky
  • Produkce a Projektového managementu
  • Kurzy Mediální výchovy pro učitele (DVPP)
  • Public Relations
  • a další...

Více o nás též na: www.otevrenamedia.com
Odběr novinek
ON-LINE KURZY > On-line kurz Public Relations

On-line kurz Public Relations

On-line kurz Public Relations
On-line kurz Public Relations
cena: 4950,-
Dostupnost: zboží skladem

Jak vést úspěšnou PR kampaň. Jak zajistit, aby se o vás v médiích mluvilo

OBSAH KURZU

  1. Úvod do kurzu PR a Základní vymezení PR pojmů

  2. Analýza současné situace, vlastních schopností a možností (SWOT)

  3. Seznámení se specifiky jednotlivých komunikačních kanálů (médií) – Audiovizuální média

  4. Textová média a sociální sítě 

  5. Sestavování komunikačního balíčku přímo na míru dle jednotlivých médií

  6. Druhy PR

  7. PR plán (výběr prostředků a komunikační mix, co, kdy, kde a jak prezentovat, hrubý harmonogram – média, eventy, sociální sítě, vlastní web, blog, druhy PR, eventy atd.)

  8. Mediaplán (výběr témat, médií, rubrik, pořadů, sestavení databáze, podrobný harmonogram)

  9. Komunikace s novináři – téma komunikace pro TK, briefingy a sociální sítě

  10. Tisková zpráva 1 (Jak napsat tiskovou zprávu, aby jí novináři nesmazali bez čtení)

  11. Audiovizuální komunikace a sociální sítě - fotografie, video a další návazná komunikace

  12. Harmonogram, frekvence, styl a pravidla komunikace na vlastních webových stránkách, blogu, sociálních sítích (Facebook, Twitter, Vimeo, Youtube, Clubhouse, Instagram, Tik Tok aj.) 1

  13. Harmonogram, frekvence, styl a pravidla komunikace na vlastních webových stránkách, blogu, sociálních sítích 2

  14. Krizové PR (základy krizového PR – aneb Jak nic neříct, abychom nemuseli použít NO COMMENT, ale zároveň dali novináři to, co chce)

  15. Jak se chovat v krizi a jak ji ustát

  16. Akce pro veřejnost (soutěže, veletrhy a komunální akce, jak se zapojit do života v komunitě přirozenou cestou) Sponzoring – má pro nás smysl nebo ne? A mohu být sponzor, i když sám nic nemám?

  17. Akce s novináři (kdy dělat a kdy nedělat tiskovou konferenci, briefing, snídani s novináři aj., co a jak akreditace novinářů na vlastní akce a příprava komunikace s nimi během a po akci)

  18. Tiskový mluvčí – náplň práce, kompetence, jak být dobrým tiskovým mluvčím.

  19. Přemýšlíte o PR agentuře? Kdy je vhodné využít služeb komunikačních agentur a zásady práce nimi

  20. Evaluace kampaně (aneb jak pravidelně monitorovat, jestli to, co děláte, děláte dobře či ne)

KONZULTACE:

Tento kurz má pouze jednu závěrečnou konzultaci, kdy posíláte lektorovi celý soubor úkolů z kurzu. Jednotlivé konzultace k lekcím i mimo ně si můžete objednat ZDE (v instrukcích ke kurzu naleznete voucher na 20% slevu pro konzultace po dobu jednoho roku)

 

JAK STUDUJETE:

  • Kurz studujete v e-learningovém programu Moodle

  • Do kurzu máte přístup jeden rok po započetí studia

  • Lekce si můžete prohodit, kurz je však stavěn tak, že lekce na sebe volně navazují

  • Rychlost výuky si určujete sami: ideální je dělat jednu lekci týden, je ale možné nechat si na každou lekci až měsíc nebo naopak, máte-li volno, tak častěji

  • Studujete online tak, jak vám to vyhovuje – odkudkoliv a v jakoukoliv dobu

.

CO VÁM KURZ PŘINESE:

  • Kurzy jsou praktické. Učíme vás to, co v praxi využijete s osvědčenými tipy

  • Během studia si tvoříte portfolio

  • Každý, kdo kurz úspěšně absolvuje, získá certifikát (kurz je zakončen testem, který je nutno splnit na 80%, je však možné jej složit na tři pokusy. Můžete se tedy vrátit k prostudování jednotlivých lekcí a poté test znovu absolvovat)
    • Každý student kurzu získá automaticky roční členství v Klubu Otevřená Média (výhody např. PRESS karta pro absolventy žurnalistiky nebo 20% sleva na jakýkoliv další kurz z naší nabídky či individuální konzultaci s lektorem aj.). Členství začíná běžet dnem studia.

   



Medialni centrum také doporučuje:

2200 Kč
On-line kurz kreativního psaní pro ty, kteří mají nápad a chtějí napsat knihu nebo scénář
1950 Kč
I vy můžete fotografovat jako profesionál - stačí se naučit pár základních pravidel a pak už jen trénovat. Naučíme vás jak dělat reportážní fotku, kterou můžete využít na zachycení atmosféry jakékoliv akce či studiově vypadající portrétní fotky.
2650 Kč
Natáčíte rádi videa a chcete se v tom zlepšit anebo kromě pár příležitostných videí na sociální sítě prakticky netočíte? Chcete se naučit triky profesionálů, ale nemáte čas nebo nemůžete studovat mediální či uměleckou školu? Naučte se to, co se učí profes


Dotaz na prodavače ohledně zboží





Copyright © 2005-2021 SeeMedia z.s. | Mapa webu | Doporučujeme: eshop zdarma eshop zdarma | administrace webu