Již osmnáct let s námi můžete absolvovat kurzy:
  • Kreativního psaní
  • Žurnalistiky
  • Produkce a Projektového managementu
  • Kurzy Mediální výchovy pro učitele (DVPP)
  • Public Relations
  • a další...

Více o nás též na: www.otevrenamedia.com
Odběr novinek
ON-LINE KURZY > MODERNÍ ŽURNALISTIKA kurz online

MODERNÍ ŽURNALISTIKA kurz online

MODERNÍ ŽURNALISTIKA kurz online
cena: 4950,-
Dostupnost: zboží skladem

Dělejte nezapomenutelné reportáže i čtené blogy. Poznejte, jak fungují média. Žurnalistika a publicistika v tradičních i nových médiích ve 22 lekcích. Každá obsahuje video, studijní materiál a úkol. Naučíme vás, jak psát čtivé články a zajímavé titulky, k

OBSAH KURZU

  1. INTRO: Úvod do kurzu, Základy teorie masové komunikace

  2. KLASIFIKACE MÉDIÍ a charakteristika jednotlivých typů I: TEXTOVÁ média (noviny, časopisy, internetová média), audiovizuální (rozhlas, televize) a nová média (internet a sociální sítě)

  3. KLASIFIKACE MÉDIÍ a charakteristika jednotlivých typů II: audiovizuální (rozhlas, televize) a nová média (internet a sociální sítě)

  4. ZPRAVODAJSKÉ ŽÁNRY v moderní žurnalistice (zpráva, článek, interview, anketa)

  5. PUBLICISTICKÉ ŽÁNRY v moderní žurnalistice (interview, reportáž, analyticko-syntetické žánry aj.)

  6. INVESTIGATIVA I: Hledat informace (i když vlastně nevíte, jaké informace hledáte, aneb – Jak najít brýle bez brýlí) – základy heuristiky, rešerše

  7. INVESTIGATIVA II: Jak si budovat databázi kontaktů a získávat informace

  8. INVESTIGATIVA III: Hledat souvislosti (jak se dopátrat pravdy, základy investigativy)

  9. ČLÁNEK: Jak správně uchopit téma a poutavě popsat

  10. Etický kodex: Kam až lze zajít, kde jsou hranice a co je nezbytné dodržet

  11. REPORTÁŽ: Jak vystavět reportáž, aby byla poutavá a vtáhla čtenáře do děje – skladba dramatického oblouku

  12. INTERVIEW I: Bonton aneb společenské minimum pro novináře – jak si domluvit schůzku, rozdíl mezi rozhovorem pro výstup rozhovoru pro video, audio či text

  13. INTERVIEW II: Rozdíl mezi rozhovorem ze záznamu a živým vysíláním (live streamem)

  14. INTERVIEW III: Jak se správně ptát, abyste dostali odpověď, kterou potřebujete

  15. CLICKBAIT: Jak vymyslet titulek, který přitáhne pozornost právě k vašemu článku, reportáži či headline pro video či audio výstup

  16. PRÁVNÍ RÁMEC činnosti médií: Zákon o svobodném přístupu k informacím, Tiskový zákon 

  17. AUTORIZACE: Je či není povinná? Proč ji dělat, jak a kdy

  18. MANIPULACE V MÉDIÍCH: Nechtěná i záměrná – jak se může stát chyba, jak jí předejít a zásady objektivního přístupu

  19. DEZINFORMACE: Jak vznikají fake news, jak si dát pozor na neověřené zdroje

  20. KOMUNIKACE OBRAZEM: Pravidla pro pořizování fotografií (zlatý řez, kompozice)

  21. FOTOGRAFIE: Základy reportážní fotografie. Jak správně fotografovat – základní principy (velikosti záběrů)

  22. VIDEO: Základy využití videa pro žurnalistiku + Základy krátkého videa pro sociální sítě nebo k článku

 

KONZULTACE:

Tento kurz má pouze jednu závěrečnou konzultaci, kdy posíláte lektorovi celý soubor úkolů z kurzu.  Jednotlivé konzultace k lekcím i mimo ně si můžete objednat ZDE (v instrukcích ke kurzu naleznete voucher na 20% slevu pro konzultace po dobu jednoho roku)

 

JAK STUDUJETE:

  • Kurz studujete v e-learningovém programu Moodle
  • Do kurzu máte přístup jeden rok po započetí studia
  • Lekce si můžete prohodit, kurz je však stavěn tak, že lekce na sebe volně navazují
  • Rychlost výuky si určujete sami: ideální je dělat jednu lekci týden, je ale možné nechat si
    na každou lekci až měsíc nebo naopak, máte-li volno, tak častěji

  • Studujete online tak, jak vám to vyhovuje – odkudkoliv a v jakoukoliv dobu

.

CO VÁM KURZ PŘINESE:

  • Kurzy jsou praktické. Učíme vás to, co v praxi konkrétně využijete s osvědčenými tipy

  • Během studia si tvoříte portfolio
  • Každý, kdo kurz úspěšně absolvuje, získá certifikát o absolvování kurzu (kurz je zakončen testem, který je nutno splnit na 80%, je však možné jej složit na tři pokusy. Můžete se tedy vrátit k prostudování jednotlivých lekcí a poté test znovu absolvovat)
  • Každý student kurzu získá automaticky roční členství v Klubu Otevřená Média (výhody např. PRESS karta pro absolventy žurnalistiky nebo 20% sleva na jakýkoliv další kurz z naší nabídky či individuální konzultaci s lektorem aj.). Členství začíná běžet dnem studia.


   



Medialni centrum také doporučuje:

4950 Kč
Jak vést úspěšnou PR kampaň. Jak zajistit, aby se o vás v médiích mluvilo
2650 Kč
Natáčíte rádi videa a chcete se v tom zlepšit anebo kromě pár příležitostných videí na sociální sítě prakticky netočíte? Chcete se naučit triky profesionálů, ale nemáte čas nebo nemůžete studovat mediální či uměleckou školu? Naučte se to, co se učí profes
2200 Kč
On-line kurz kreativního psaní pro ty, kteří mají nápad a chtějí napsat knihu nebo scénář


Dotaz na prodavače ohledně zboží





Copyright © 2005-2021 SeeMedia z.s. | Mapa webu | Doporučujeme: eshop zdarma eshop zdarma | administrace webu